Investigating teaching and learning vocabulary based on Form-Focused Instruction at Ha Long Gifted High School = Nghiên cứu việc dạy và học từ vựng dựa trên nền tảng hình thức - nội dung làm tâm điểm tại trường THPT Chuyên Hạ Long . M.A Thesis Linguistics
Title: | Investigating teaching and learning vocabulary based on Form-Focused Instruction at Ha Long Gifted High School = Nghiên cứu việc dạy và học từ vựng dựa trên nền tảng hình thức - nội dung làm tâm điểm tại trường THPT Chuyên Hạ Long . M.A Thesis Linguistics |
Authors: | Nguyễn, Thị Bách Thảo, supervisor Nguyễn, Thị Hòa |
Keywords: | Từ vựng, Ngôn ngữ, Tiếng Anh, Phương pháp giảng dạy |
Issue Date: | 2013 |
Publisher: | University of Languages and International Studies |
Abstract: | M.A.
Thesis English Teaching Methodology -- University of Languages and
International Studies. Vietnam National University, Hanoi, 2013 43 p. + CD-ROM + tóm tắt Electronic Resources Vocabulary is an important and pivotal component of a language, and teaching vocabulary is also important. However, it has not received much recognition it deserves in the classroom at Ha Long Gifted High school. With the focus on the importance of communi (...) |
URI: | http://repository.vnu.edu.vn/handle/VNU_123/40126 |
Appears in Collections: | ULIS - Master Theses |
Nhận xét
Đăng nhận xét