Investigating teaching and learning vocabulary based on Form-Focused Instruction at Ha Long Gifted High School = Nghiên cứu việc dạy và học từ vựng dựa trên nền tảng hình thức - nội dung làm tâm điểm tại trường THPT Chuyên Hạ Long . M.A Thesis Linguistics

Title: Investigating teaching and learning vocabulary based on Form-Focused Instruction at Ha Long Gifted High School = Nghiên cứu việc dạy và học từ vựng dựa trên nền tảng hình thức - nội dung làm tâm điểm tại trường THPT Chuyên Hạ Long . M.A Thesis Linguistics
Authors: Nguyễn, Thị Bách Thảo, supervisor
Nguyễn, Thị Hòa
Keywords: Từ vựng, Ngôn ngữ, Tiếng Anh, Phương pháp giảng dạy
Issue Date: 2013
Publisher: University of Languages and International Studies
Abstract: M.A. Thesis English Teaching Methodology -- University of Languages and International Studies. Vietnam National University, Hanoi, 2013
43 p. + CD-ROM + tóm tắt
Electronic Resources
Vocabulary is an important and pivotal component of a language, and teaching vocabulary is also important. However, it has not received much recognition it deserves in the classroom at Ha Long Gifted High school. With the focus on the importance of communi (...)
URI: http://repository.vnu.edu.vn/handle/VNU_123/40126
Appears in Collections:ULIS - Master Theses

Nhận xét

Bài đăng phổ biến từ blog này

Phân vùng sinh thái nông nghiệp ở đồng bằng sông Cửu Long: hiện trạng và xu hướng thay đổi trong tương lai dưới tác động cảu biến đổi khí hậu

Nâng cao chất lượng tín dụng tại Ngân hàng Thương mại Cổ phần Công thương Việt Nam - Chi nhánh Đông Hà Nội: Luận văn ThS.

Dựa vào cộng đồng để thực hiện một số biện pháp bảo tồn vườn cò xã Đào Mỹ , huyện Lạng Giang, tỉnh Bắc Giang : Luận văn ThS.